تبلت روی میز کاری قرار گرفته و نشان گر عبارت پی پی سی به معنای کسب درآمد از تبلیغات کلیکی است

معتبرترین سایت‌های کلیکی خارجی و چگونگی عضویت در آن‌ها

این روزها، افراد زیادی با سپری کردن زمان کمی در سایت‌های تبلیغات کلیکی خارجی به درآمد می‌رسند.

پرسشی که در این‌جا ذهن ما را به خود مشغول می‌کند این است که آیا شهروند ایرانی نیز می‌تواند در چنین سایت‌های فعالیت کند؟ اگر کسب درآمد اینترنتی در این سایت‌ها برای شما هم جذاب است، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

آن‌چه در این مقاله می‌خوانید:

  • سازوکار سایت‌های کلیکی خارجی
  • محدودیت‌های فعالیت در این سایت‌ها برای ایرانی‌ها
  • معروفترین سایت‌های کلیکی و نحوه‌ی عضویت و کسب درآمد در آن‌ها

ساز و کار سایت کلیک خارجی

سایت‌های کلیکی براساس الگوی پرداخت به‌ازای کلیک (Pay-per-Click) کار می‌کنند. این سایت‌ها روند ساده‌ای را جهت درآمدزایی به‌کار می‌برند. در واقع برای کسب درآمد در سایت‌های کلیکی معتبر خارجی شیوه های متفاوتی برای درآمدزایی کاربرها در نظر گرفته شده‌است.

برخی از این سایت‌ها با نمایش آگهی و تبلیغ امکان درآمدزایی دلاری را فراهم می‌کنند. بدین صورت که کاربر با مشاهده یا کلیک روی آگهی‌ها و ویدئوهای تبلیغاتی امتیاز و درآمد کسب می‌کند. همین‌قدر ساده و راحت!

کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی برای کاربرهای ایرانی بسیار جالب است. همین موضوع سبب شده که افراد بیشتری از این حوزه استقبال کنند.

اما شاید این پرسش برای شما مطرح شود که چطور امکان درآمدزایی از طریق این سایت‌ها در ایران میسر می‌شود؟ با توجه به تحریم بودن ایران این پرسش چندان غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد. در ادامه به بررسی این موضوع و معرفی معتبرترین سایت‌های تبلیغات کلیکی خارجی می‌پردازیم.

آیا شهروند ایرانی امکان ثبت نام و فعالیت در سایت‌های کلیک خارجی را دارد؟

امروز فعالیت در سایت کلیکی خارجی به یکی از پیش‌پاافتاده‌ترین راه‌های درآمدزایی در کشورهای غربی بدل شده‌است. با این حال، حضور و فعالیت ایرانی‌ها در برخی از این سایت‌ها با محدودیت‌هایی روبه‌روست.

برای مثال، برخی از این سایت‌ها با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و مشخصات حقیقی افراد امکان ثبت نام را محقق می‌کنند. یعنی فرد در زمام ثبت نام لازم است اطلاعات مربوط به ملیت یا کشور محل سکونت خود را در این سایت‌ها وارد کند. در این سایت‌ها، کشور ایران در فهرست کشورهای موردتأیید قرار ندارد و شما با انتخاب کشوری جز کشور ایران می‌توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید.

بنابراین همواره پس از انتخاب سایت موردنظر، اطلاعات خود را در زمینه‌ی کشورهای مجاز به فعالیت در سایت کامل کنید. درصورتی‌که، نام ایران را در فهرست مشاهده کردید، با خیالی آسوده درآمدزایی در سایت کلیکی خارجی موردنظر را شروع کنید. در غیر این‌صورت با استفاده از نام و آی‌پی کشور دیگری ثبت نام خود را تکمیل کنید.

نگران نحوه درآمدزایی و نقدکردن درآمد دلاری خود نباشید. بیشتر این سایت‌ها پرداخت شما را بدون هیچ مشکلی به حساب پی‌پال شما واریز می‌کنند و به سادگی هرچه تمام‌تر درآمد اکتسابی خود را نقد می‌کنید.

 

کدام سایت‌های کلیکی خارجی برای کسب درآمد اینترنتی در ایران مناسبند؟

تعداد سایت‌های کلیکی معتبر که در زمینه‌ی کسب درآمد دلاری فعال هستند، متعددند. همین مسئله کسب درآمد اینترنتی از سایت‌های خارجی را به کلی متحول کرده‌است. ما با بررسی سایت‌های کلیکی معتبر خارجی که در زمینه درآمد دلاری از تبلیغات کلیکی فعالیت دارند، فهرستی شامل بهترین سایت کلیکی خارجی برای درآمدزایی را گردآوری کرده‌ایم.

در ادامه با ما همراه باشید و قلم و کاغذ خود را آماده کنید. هر یک از این سایت‌ها از ظرفیت کافی برای محقق کردن رؤیای کسب درآمد از سایت‌های کلیکی خارجی برخوردار هستند.

 

 

 

 

 سایت Twitch Follows

این سایت، سایت کلیکی خارجی است که به کاربر اجازه می‌دهد، تعداد دنبال‌کننده‌های حساب‌های کاربری خود را تا جای ممکن افزایش دهد. ثبت نام د راین سایت بسیار ساده است. کافی است نام کاربردی و رمز قابل قبولی را انتخاب و مشخصاتی از قبیل تاریخ تولد و ایمیل خود را نیز در سایت وارد کنید. در ادامه آزمون ساده‌ای از شما گرفته می‌شود که نشان می‌دهد شما ربات نیستید و یک شخصیت حقیقی هسیتد. در قدم بعدی ایملی برای شما ارسال می‌شود. روی لینک موجود کلیک کنید. به هیمن سادگی به خانواده بزرگ سایت می‌پیوندید. از طریق این آدرس https://twitchfollowers.com/  وارد سایت شوید و اقدامات لازم در راستای نام نویسی را انجام دهید.

عضویت:

روند عضویت در سایت بسیار ساده است. در واقع پس از ثبت نام در سایت دیگر نیازی به هیچ‌گونه اقدام دیگری نیست. به محض تأیید ایمیل به داشبورد خود در سایت ارجاع داده می‌شوید. اکنون زمان آن رسیده است که درآمدزایی در این سایت را آغاز کنید.

نحوه‌ی درآمدزایی:

بنابراین تمام افرادی که به تازگی حضور خود را در این سایت آغاز کرده‌اند، در این سایت با دنبال کردن سایت‌ها و کانال‌هایی که به آن‌ها معرفی شده‌است، درآمدزایی خواهند کرد. دنبال‌کردن هریک از سایت‌ها امتیازی را برای فرد در پی خواهد داشت. این امتیازها به حساب کاربری فرد افزوده می‌شود.

به محض این‌که میزان امتیازهای فرد به سقف ۵۰۰۰ کلمه برسد، امکان ارسال درخواست جهت دریافت درآمد دلاری از تبلیغات کلیکی فراهم می‌شود. براساس نظرات کاربرها و شواهد تمام کسانی که تاکنون در این سایت اقدام به درآمدزایی کرده‌اند، از همکاری خود با سایت رضایت داشته‌اند.

روند درآمدزایی در این سایت بسیار ساده است و با تماشای برنامه‌های شبکه‌های متفاوت، امتیاز حساب کاربری قابل افزایش است. درنتیجه به واسطه استفاده از این سایت امکان درآمد دلاری ایجاد می‌شود.

 

سایت اوجو (Ojooo)

این سایت کلیکی خارجی نیز امکان درآمدزایی ازطریق کلیک روی آگهی‌ها را امکان‌پذیر کرده است.

عضویت:

جهت فعالیت در این سایت کافی است نام کاربری و رمز عبوری را انتخاب کنید. با وارد کردن ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید. در ادامه ایمیلی به صندوق شما ارسال می‌شود که باید با کلیک روی لینک مربوطه هویت خود را تأیید کنید.

نحوه‌ی درآمدزایی:

کاربرهای ایرانی نیز در این سایت با مشکلی روبه‌رو نخواهند شد. با مشاهده تبلیغات، موجودی حساب خود را افزایش دهید و به این ترتیب درآمد دلاری دریافت کنید. به منظور افزایش درآمد دلاری زیرمجموعه‌هایی را اجاره کنید. این بدان معناست که در کنار دعوت از دوستان و آشنایان به منظور افزایش میزان درآمد، این امکان وجود دارد که تعدادی زیر مجموعه را از فهرست مندرج در سایت اجاره کنید. این زیرمجموعه‌ها در واقع افرادی هستنید که به حای دوستان و آشنایان در فهرست زیر مجموعه‌های شما قرار گرفته و در ازای همکاری با شما درآمدی کسب می‌کنند.

اجاره زیرمجموعه تا سقف ۲۵۰ عدد ماهانه ۰.۲ دلار و تا سقف ۵۰۰ عدد ماهانه ۰.۲۱ دلار خواهد بود. این سایت امکان پرداخت درآمد را در قالب بیت کوین و اتریوم فراهم کرده‌است..

 سایت SerpClix

سایت کلیکی خارجی SerpClix با استفاده از تکنیک CRT (Organic Click-through Rate) این فرصت را در اختیار سایت‌ها و کسب‌وکارها می‌گذارد که رتبه سایت خود را افزایش دهند. این تکنیک به معنای افزایش میزان ترافیک ورودی سایت با استفاده از کلیک‌های طبیعی کاربرها است.  به این ترتیب سایت مورد نظر از موقعیت بهتری در صفحه نمایش نتایج جست‌وجو بهره‌مند می‌شود.

عضویت:

یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های این سایت این است که شما برای عضویت و آغاز فعالیت خود در سایت نیازی به پرداخت هزینه ندارید. نحوه عضویت نیز بسیار ساده است. تنها به یک نام کاربری و رمز عبور نیاز خواهید داشت. از این گذشته به ایمیل معتبری نیز نیاز خواهیدداشت. چراکه لینک تأیید ثبت نام به این ایمیل افزوده می‌شود.

این سایت تبلیغات متنوعی را به نمایش می‌گذارد. تمام لینک‌های موجود در این سایت کلیک خارجی پس از گذشت چند ساعت به روزرسانی می‌شوند. نیازی به نگرانی نیست، شما فرصت کلیک روی هیچ یک از لینک‌ها را از دست نخواهید داد.

چراکه سایت تمامی لینک‌ها را به خیلی سریع به نشانی ایمیل شما ارسال می‌کند و به این ترتیب در جریان آخرین لینک‌های به نمایش‌درآمده در سایت خواهید بود.

 نحوه کسب درآمد در این سایت کلیکی خارجی

کاربر به ازای کلیک روی هر آگهی مبلغی بین ۰.۰۵ تا ۰.۱۰ دلار را کسب می‌کند.

پس از کلیک روی هر لینک به گوگل راهنمایی خواهید شد. در این مرحله آدرس لینک مورد نظر در کادری قرمز رنگ مشخص می‌شود. در ادامه کافی است سایت مورد نظر را باز کنید و ۶۰ ثانیه در فضای سایت حضور داشته باشید.

این کار به این منظور انجام می‌شود که به موتور جست‌وجوی گوگل ثابت کنید که شما یک انسان هستید و این کار تنها به منظور کسب درآمد در یک سایت کلیکی خارجی صورت نگرفته است.

در همین راستا اقدامات دیگری نیز در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال بهتر است در هنگام بازدید از سایت مربوطه و در طی ۶۰ ثانیه حضور شما در سایت موردنظر اندکی در فضای سایت جست‌وجو کرده و محتوای صفحه را تا انتها مرور کنید.

به بخش‌های متفاوت سایت مراجعه کرده و روی تعدادی از لینک‌های موجود در صفحه کلیک کنید و به این ترتیب به گوگل نشان دهید که یک کاربر حقیقی هستید و سایت موردنظر نیز آن‌قدر با کیفیت است که شما را برای مدت زمانِ قابل‌توجهی در خود نگه‌داشته است.

این کار امتیاز سایت را افزایش می‌دهد و گوگل رتبه بالاتری را برای سایت در نظر می‌گیرد. از این گذشته امتیاز شما به واسطه کلیک نیز ارتقا پیدا می‌کند و درنتیجه افزایش امتیاز درآمد بالاتری نیز برای شما در نظر گرفته می‌شود. پس از ۶۰ ثانیه به‌صورت خودکار از سایت خارج می‌شوید و به صفحه سفارشات باز خواهید‌گشت.

این نکته را به یاد داشته‌باشید که هرگز امکان کلیک روی دو لینک پشت سرهم وجود ندارد و یک تایمر به شما اطلاع می‌دهد که امکان کلیک روی لینک بعدی به وجود آمده‌است یا نه.

امتیازات اکتسابی به حساب کاربری شما افزوده شده و در آینده در قالب وجه نقد به حساب شما واریز خواهند شد.

 

نکاتی که برای فعالیت در سایت SerpClix باید در نظر گرفته شوند

جهت افتتاح حساب در این سایت به حساب کاربری در پی‌پال نیاز خواهید داشت. از این گذشته باید ایمیل خود را نیز در این بخش وارد کنید.

این سایت در مرحله اول کیفیت و صحت IP شما را بررسی می‌کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده از VPN امکان فعالیت شما در سایت وجود ندارد. سیستم همواره صحت IP آدرس را بررسی می‌کند. در صورتی که تغییری در سیستم روی دهد، سایت شما را از ادامه فعالیت باز می‌دارد.

از این گذشته اگر IP آدرس از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، درآمدزایی در این سایت کلیکی خارجی امکان‌پذیر نخواهد بود. از این گذشته سیستم عامل رایانه برای فعالیت در این سایت باید ویندوز یا مک باشد.

 

سایت گرند کلیک (GrandClick)

سایت کلیکی خارجی گرندکلیک نیز از جمله سایت‌ها‌ی به‌شمارمی‌رود که امکان درآمدزایی ازطریق مشاهده و کلیک روی آگهی را فراهم کرده و روند انجام کار بسیار ساده است. در این سایت به‌منظور افزایش میزان درآمد امکان مجموعه‌گیری نیز وجود دارد. در این راستا زیرمجموعه‌های حقیقی و اجاره‌ای را به کار بگیرید و درآمد خود را افزایش دهید. پیشتر با مفهوم زیر مجموعه‌های اجاره‌ای آشنا شدید. این حساب‌های کاربری متعلق به افرادی از سراسر دنیا هستند که در این زمینه فعالیت دارند و با افزایش درآمد شما کسب درآمد می‌کنند.

عضویت و درآمدزایی در این سایت

اگر عضویت رایگان را برای شروع فعالیت خود در نظر گرفته‌اید، امکان افزودن ۱۰۰ مجموعه را در حساب خود خواهید داشت. در این حالت ۵۰۰ زیرمجموعه اجاره‌ای نیز در اختیار شما گذاشته می‌شود. درآمد دلاری از طریق حساب پرفکت مانی، پایر و همین‌طور بیت‌کوین به حساب فردی شما واریز می‌شود.

عضویت در این سایت نیز بسیار ساده است و در کنار انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور تنها به یک ایمیل معتبر برای تأیید ثبت نام نیاز خواهید داشت. سپس با خیالی آسوده در یکی از بهترین سایت‌های تبلیغات کلیکی خارجی درآمدزایی کنید.

 

 سایت گلدن کلیکس (Goldenclix)

این سایت معتبرترین سایت در زمینه کسب درآمد دلاری‌ست. در این سایت روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد ایجاد شده‌است. این امکان وجود دارد که با مشاهده تبلیغات و کلیک روی آگهی‌ها درآمد خود را افزایش دهید.  امکان درآمد دلاری برای ایرانیان نیز در این سایت کلیکی خارجی فراهم شده‌است.

عضویت:

این سایت نیز بهترین سایت کلیکی خارجی به‌شمار‌می‌رود. فعالیت ایرانیان در این سایت کاملا مجاز است. برای عضویت در این سایت باید نام کامل و تاریخ تولد خود را وارد کرده و نام کاربری و رمز عبور را انتخاب کنید. هم‌چنین، برای این سایت به یک ایمیل آدرس نیاز خواهید داشت.

نحوه‌ی کسب درآمد:

کافی است ۱۰۰۰ امتیاز کسب کنید و درآمد خود را از سایت دریافت کنید. در این سایت این امکان وجود دارد که با عضوگیری درآمد خود را افزایش دهید.

از این گذشته امکان اجاره‌کردن زیرمجموعه نیز میسر است. به این منظور باید ۷۵ سنت بپردازید تا ۵ زیر مجموعه به فهرست خود بیفزایید. امکان دریافت درآمد دلاری از طریق حساب پرفکت مانی، پایر و همین‌طور والت بیتکوین مهیا شده است.

برای فعالیت در این سایت ۸۰۰۰ زیر مجموعه برای هر کاربری در نظر گرفته شده‌است.

نحوه نقد کردن درآمد ارزی حاصل از فعالیت در سایت‌های تبلیغات کلیکی

یکی از سوالات متدوال افراد در هنگام فعالیت در سایت‌های کلیکی خارجی این است که چگونه درآمد خود را نقد کنیم؟

خبر خوب برای شما این است که امکان افتتاح حساب در پی‌پال، پرفکت مانی، وب‌مانی و غیره فراهم شده‌است.

این سایت‌ها امکان نقل و انتقال ارزی را از سراسر جهان به حساب کاربرهای ایرانی میسر کرده‌اند. شما با افتتاح حساب و سپس با مراجعه به صرافی‌های آنلاین، موجودی حساب ارزی خود را به وجه رایج ایران تبدیل می‌کنید.

از این گذشته بسیاری از سایت‌های کلیکی خارجی امکان واریز درآمد به کیف‌پول بیت‌کوین را نیز فراهم کرده‌اند. این کار برای ایرانیان فواید بسیار را در پی خواهد داشت.

در آخر

در طی سال‌های اخیر تعداد افرادی که به دنبال استفاده از بهترین سایت کلیکی خارجی هستند، درحال افزایش بوده‌است. این کار به شما اجازه می‌دهد در کم‌ترین زمان و تنها با استفاده از اینترنت درآمد دلاری را در ایران تجربه کنید.

در این مقاله شما را با تعدادی از سایت‌های معتبر کلیکی معتبر خارجی آشنا کردیم. این سایت‌ها در طی سال‌های حضور در صحنه درآمدزایی دلاری درخشیده‌اند و توجه همگان را به خود جلب کرد‌ه‌اند. درآمد دلاری از تبلیغات کلیکی آغازی برای فعالیت شما در حوزه درآمدزایی دلاری خواهد بود.

سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه درآمد یک راه‌کار ایمن را برای کسب درآمد به کاربران معرفی کرده است. اگر در کنار فعالیت در سایت‌هایی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد، قصد فعالیت در سایت دیگری را دارید، بهتر است پیش از هر اقدامی از امکان فعالیت ایرانیان در این سایت اطمینان حاصل کنید.

به این ترتیب در سایت‌هایی درآمدزایی را تجربه می‌کنید که مشکلی برای ایرانیان ندارند و روند ساده‌ای را برای کسب درآمد دلاری افراد در نظر گرفته‌اند. کسب درآمد اینترنت از سایت‌های خارجی تجربه‌ای متفاوت را در زندگی شما رقم خواهد زد.

پست های مرتبط