درآمد دلاری از معماری

در این ویدئو یاد می گیری

در این ویدیو درباره فروش مدل‌های سه بعدی و یک روش برای کسب درآمد دلاری برای معمارها توضیح دادیم. یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به درآمد دلاری از معماری سایت Shapeways است.

در این مطلب قصد داریم درباره درآمد دلاری از مدل‌ سازی سه بعدی و یک روش برای کسب درآمد دلاری از معماری توضیح دهیم.

به طور کلی سه روش برای معمارها وجود دارد:

۱. ثبت‌نام در سایت‌های مدل‌سازی: سایت‌های مدل سازی زیادی در این حوزه فعالیت دارند. شما می‌توانید با فروش مصحولات دیجیتال در این سایت‌ها به درآمد دلاری برسید.

۲. طراحی به عنوان فریلنسر: بهترین سایت‌ها برای فعالیت به عنوان یک فریلنسر، سایت‌های فریلنسر دات کام، آپورک، فایور، گورو و پیپل پر اور است.

۳. شرکت در مسابقات معماری: یکی از بهترین سایت‌ها برای شرکت در مسابقات معماری سایت Cocontest است.

در این مطلب در مورد مورد اول یعنی ثبت نام در سایت‌های مدل سازی توضیح می‌دهیم و سایت Shapeways رو معرفی می‌کنیم. 

سایت Shapeways

یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به درآمد دلاری از معماری سایت Shapeways است. این سایت یک بازار منحصر به فرد برای چاپ سه بعدی است. جایی که شما می‌توانید طرح‌های خود را بصورت آنلاین بفروشید. به عنوان یک طراح شما می‌توانید بدون نگرانی از مشکلاتی اعم از ساخت و حمل و نقل، به فروش چندین طرح به مشتریان بپردازید. سایت Shapeways همه عوامل دیگر را برای شما کنترل می‌کند پس لازم نیست نگران چیز دیگری باشید. این یک روش عالی برای استفاده از مهارت‌های طراحی صنعتی و کسب درآمد از آن است.

سایت shapeways

شما با ایجاد فروشگاه و توضیحات آن شروع می کنید. پس از انجام این کار، پرونده‌های طراحی سه بعدی خود را آپلود کنید، هزینه محصول خود را تنظیم کنید و روی ایجاد کلیک کنید.
هنگامی که فروشگاه شما آنلاین و راه اندازی شد، مشتریان در نهایت محصولات شما را پیدا می‌کنند و بقیه کارها توسط Shapeways انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط