درآمد دلاری از بازی کردن

در این ویدئو یاد می گیری

در این مطلب به درآمد دلاری از بازی کردن می‌پردازیم و یکی از بهترین بازی‌ها در حوزه بلاکچین را معرفی می‌کنیم. در بازی آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) شما باید هیولاهای کوچک و زیبایی به نام اکسی‌ (Axies) را بخرید. آکسی‌ها در قالب توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) فروخته می‌‌شوند.

در این مطلب به کسب درآمد دلاری از بازی کردن می‌پردازیم و یکی از بهترین بازی‌ها در حوزه بلاکچین را معرفی می‌کنیم. بازی آکسی اینفینیتی از بازی‌های معروف کریپتویی موجود در بازار ارزهای دیجیتال است. این بازی بر‌پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده و دو توکن با نام‌های AXS و SLP دارد. در بازی آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) شما باید هیولاهای کوچک و زیبایی به نام اکسی‌ (Axies) را بخرید. آکسی‌ها در قالب توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) فروخته می‌‌شوند. پس برای رسیدن به درآمد دلاری از بازی شما نیاز به سرمایه اولیه دارید. شما سه تا آکسی باید در این بازی خریداری کنید و با سه آکسی دیگر بجنگید. حداقل هزینه برای خرید یک اکسی‌ در این حدود ۲۲۵ تا ۲۵۰ دلار است و خرید سه اکسی حدود ۷۰۰ دلار یا بیشتر برای خواهد بود. نُه نژاد مختلف از اکسی وجود دارد. مکانیک، گیاه، پرنده، اکسی آبزی، غروب، خزنده، طلوع و روشنایی، حشره و جانور. هر اکسی، چهار ویژگی دارد.

اگر شما در این فایت برنده باشید به شما به عنوان جایزه توکن اس ال پی تعلق می‌گیرد. معمولا بین ۴ تا ۷ اس ال پی. اگر مساوی بشوید یک چیزی در بین ۲ اس ال پی به شما تغلق می‌گیرد. اگر هم بازنده باشید هیچ اس ال پی تعلق نمی‌گیرد.شما باید حتما روزی ۱۵۰ اس ال پی از بازی در روز به دست بیاورید.

برای دریافت پول هم از طریق دو کیف پول انجام می‌شود. یکی کیف پول خود بازی است به نام رونین. کیف پول دیگر به نام متا مسک هست که باید از طریق اکستنشن‌ها به کروم خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط