درآمد دلاری از سایت truelancer

در این ویدئو یاد می گیری

در این ویدیو سایت truelancer را که یکی از سایت‌های جنرال فریلنسری است را معرفی می‌کنیم. در این سایت شما از طریق سه روش می‌توانید به درآمد دلاری برسید. ۱. تعریف گیگ در سایت ۲. ارسال درخواست برای پروژه ۳. شرکت در مسابقات. این سایت هم از طریق دو روش پی پل و وایر ترنسفر به حساب بانکی دستمزد شما را پرداخت می‌کند.

سایت‌های فریلنسری زیادی هست که می‌توان از طریق آن‌ها به کسب درآمد دلاری برسید. در این مقاله می‌خواهیم به راه‌های کسب درآمد دلاری از سایت Truelancer (ترولنسر) بپردازیم که جزء یکی از معروفترین سایت‌های فریلنسری است. مهم‌ترین پروژه‌های سایت truelancer سئو سایت، طراحی سایت، طراحی و دیزاین و… است. این سایت اپلیکیشن هم دارد هم برای اندروید هم برای آی او اس. 

نوع خدمات سایت Truelancer

۱. تعریف گیگ

همانند سایت فایور در این سایت نیز فریلنسرها می‌توانند در سایت گیگ تعریف کنند و کارفرما به سراغ فریلنسر بیاد.

۲. پروژه‌های موجود در سایت

یکی دیگر از روش‌های گرفتن پروژه در این سایت به این صورت است که کارفرما در سایت پروژه قرار می‌دهد و فریلنسر برای پروژه‌ها درخواست می‌فرستد.

۲. شرکت در مسابقه

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به درآمد دلاری از سایت truelancer شرکت در مسابقات این سایت هست. کارفرما مبلغی را برای مسابقه تعیین می‌کند و در آخر بین فریلنسرها مسابقه‌ای برگزار می‌شود. کارفرما یکی از طرح‌ها را به عنوان برنده می‌پذیرد و پول جایزه را به آن می‌دهد.

ثبت نام و احراز هویت

ثبت نام و احراز هویت در این سایت نیز بسیار راحت است. فقط کافی‌ست با آی پی یک کشور دیگر در سایت وارد بشید و سیم کارت داشته باشید. فقط برای احتیاط بیشتر توجه کنید سیم کارتتان متعلق به همان کشوری باشه که با آی پی آن دارید وارد می‌شوید. 

ما با همکاری شرکت میناپی خدمات شهروند مجازی مالزی و ارائه میدیم. شما می‌توانید با آی پی کشور مالزی و سیم کارت مالزی به راحتی فعالیت‌تان را داخل این سایت شروع کنید. 

برای استفاده از آی پی کشور مالزی هم دو تا راه وجود دارد. می‌توانید از وی پی ان یا وی پی اس استفاده کنید. 

این سایت هم از طریق دو روش پی پل و وایر ترنسفر به حساب بانکی دستمزد شما را پرداخت می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط