فعالیت در یوتیوب را از کجا شروع کنم؟

در این ویدئو یاد می گیری

• آیا فضای یوتیوب برای ما مناسب است؟ • چه موضوعاتی را می‌توانیم برای شروع فعالیت در یوتیوب انتخاب کنیم؟ • برای شروع فعالیت در یوتیوب چه تجهیزاتی باید داشته باشیم؟
فعالیت در یوتیوب

5 قدم مهم برای یوتیوبر شدن

فعالیت در یوتیوب یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد دلاری است. 

قبل از شروع این فعالیت، باید به یک سری از نکات توجه داشته باشین. در این مطلب 5 نکته مهم را از زبان یک یوتیوبر بررسی کردیم.

نکته اول: خودت و توانمندی هایت را بشناس

فعالیت در یوتیوب نیاز به وقت و صبوری زیادی دارد. سعی کنید خودتان را بشناسید، 
ببینید آیا توانمندی این را دارید که شغل اول تان باشد؟ و مداوم در حال ضبط ویدئو باشید؟

 

نکته دوم: از یوتیوبرهای موفق الگو بگیرید

در حوزه ای که قصد دارید شروع به فعالیت کنید، سعی کنید یوتیوبرهای موفق در حوزه خودتان را شناسایی کنید. همچنین سعی کنید از آن ها الگو بردارید کنید. به نحوه ارتباطشان با مخاطب، ساخت کلیپ ها و.. . این کار به شما کمک می کند تا راحت تر و بهتر فعالیتتان را در یوتیوب شروع کنید.

نکته سوم: هم راستای دانش و علاقه ات محتوا تولید کن 

حوزه ای که قصد دارید در آن فعالیت کنید متناسب با دغدغه ها و دانش خود تایین کنید. زیرا اگر در حوزه ای که وارد می شوید، تخصص نداشته باشید بعد از مدتی به بن بست محتوایی می رسید. برای اطلاع بیشتر درباهر انتخاب موضوع می توانید به این لینک مراجعه کنید. 

نکته چهارم: با تجهیزات ساده شروع کنید

در ابتدا راه لازم نیست هزینه ای برای تجهیزات بکنید. شاید بعد از چندین ماه فعالیت اصلا از این کار منصرف شود و آن وقت است که یک ضرر مالی هم برای خرید تجهیزات کرده اید. پس در شروع سعی کنید با تجهیزات خیلی ساده کنید و بعدا طی مرور زمان تجهیزات خود را ارتقا دهید.

نکته پنجم: رشد یک شبه اتفاق نمی افتاد. باید صبور باشید.

برای کار ددر این فضا باید صبور باشید و به طور مستمر فعالیت کنید. قطعا در شروع کار قرار نیست بازدیدهای زیادی داشته باشی، اما نباید ناامید شوید. برلای اینکه در این مسیر استمرار داشته باشید، باید حتما استراتژی مناسبی داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر درباره یوتیوب و نحوه فعالیت در آن می توانید به این لینک مراجعه کنید.

در صورتی‌که پس از تماشای این ویدیو، سوالی داشتید می‌توانید در بخش “دیدگاه‌ها” آن را با ما مطرح کنید. 

25 پاسخ

  1. با سلام. ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی. سوالی خدمت شما دارم. من هیات علمی دانشگاه هستم کلاسهای درسی خودم را که هر کدام ۱۵۰ مگ است که نتوانستم روی یوتیوب آپلود کنم error میده و میگه so long چه کنم؟ اشتباه کجاست؟ حتی هفتاد مگ قابل آپلود نبود. سپاسگزارم اگر راهنمایی بفرمایید

  2. سلام خسته نباشید.
    من قصد دارم فعالیتم رو توی یوتیوب شروع کنم…ولی به خاطر شغل پدرم که نظامی هستن،میخواستم ببینم برای ایشون مشکلی پیش میاد یا خیر؟من۱۳ سالمه و میخوام با شماره و جیمیل خواهرم وارد بشم.شما اطلاعی دارین در مورد اینکه برای پدرم مشکلی ایجاد میشه یا حیر

  3. من میخوام یوتیوب فعالیت کنم تو بعضی ازموضوعات علاقه دارم که شروع کنم ولی به جمع بندی نرسیدم وازهمه مهمتر فعالیت تویوتیوب رو بلد نیستم که بقول معروف برا خودم کانالی تشکیل بدم ممنون اگه راهنماییم کنید واینکه راه درآمد اگه یاد بگیرم یوتیوب رو ازکجا تامین میشه سپاسگزارم

  4. سلام وقت بخیر
    تشکر بابت زحمات شما بزرگواران
    سوال بندە اینە کە باتوجە بە قوانین برا ساخت چنل در یوتیوب نیازمند آدرس و شمارەهای خارجی هست.
    درآمد حاصل چە جوری واریز میشە؟
    و مبحث این قرارداد با شرکت ها چە جوریە میشە بیشتر توضیح بفرمایید؟

    1. سلام وقت بخیر
      خواهش می کنم، لطف دارید.
      مشکلی نداره شما به ادسنس شزکت ها متصل میشید و مشکلی نیست.
      به شماره حساب تون واریز می کنیم.
      موقع گرفتن دسترسی ها و تاییدیه چنل تون نمونه قرار داد رو مشاهده می کنید.

  5. سلام،من میخوام تازه کارمو توی یوتیوب شروع کنم میخوام توی حوزه اسکرپ بوک کار کنم اگر تولید محتوام خوب باشه،میخواستم ببینم کافیه برای اینکه خودبه خود بازدید بگیره ویدئوهام یا حتما باید هزینه صرف تبلیغ کنم تا بازدید بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط