کسب درآمد دلاری با نوشتن نام

در این ویدئو یاد می گیری

در این ویدئو کسب درآمد دلاری از نوشتن نام و شعارهای تبلیغاتی را بیان کردیم. همچنین به برسی سایت Squadhelp پرداختیم که شما می توانید شرکت ها و کمپانی هایی که به دنبال یک اسم و یا شعار خوب برای شرکتشان هستند را پیدا کنید.

درآمد دلاری با نوشتن نام و شعار تبلیغاتی

در این مقاله قصد داریم درباره ی کسب درآمد دلاری با نوشتن نام و شعار برای کمپانی ها صحبت کنیم.

خیلی از شرکت ها و کمپانی ها هستند که دنبال یک اسم خوب و یا یک شعار خیلی خوب برای شرکتشان هستند. سایت اسکوآد هلپ یک بستری را فراهم کرده که شرکت هایی که دنبال این خدمات هستند درخواستشان را در این سایت قرار بدهند. و افرادی که خلاق هستند و توانایی نوشتن شعار و یا نام را دارند از طریق این سایت این شرکت ها پیدا کنند و این خدمات را به آن ها ارائه بدهند. 

البته این سایت خدمات زیادی را ارائه می دهند. اعم از: نوشتن اسم برای شرکت ها، نوشتن شعار، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی برشور و کاتالوگ و بازخورد جمعی. 

برای ثبت نام در این سایت هم نیاز است که با آی پی غیر ایران وارد شوید. در مرحله ثبت نام اگر قصد دارید در قسمت نوشتن نام و شعار فعالیت کنید باید ۱۰ دلار بپردازید. اما اگر به عنوان طراح لوگو و یا کارت ویزیت قصد دارید فعالیت کنید رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه ای نیست.

برای دریافت پولتان نیز می توانید از دو روش پی پال و پایونیر استفاده کنید. اگر قصد دارید راه های نقل و انتقال پول را بدانید می توانید به این لینک مرجعه کنید. 

راهکارهای فعالیت در این سایت

اگر قصد دارد در قسمت نوشتن نام و شعار فعالیت کنید باید با اصول اولیه این حرفه آشنا شوید. آموزش هایی زیادی در این زمنیه وجود دارند که پیشنهاد می کنم برای افزایش مهارتتان در این حرفه این آموزش ها را کامل یاد بگیرید. یکی از بهترین آموزش ها در این زمینه آموزش خود سایت squadhelp هست. مخصوصا اگر قصد دارید در این سایت فعالیت کنید، آموزش های خود سایت خیلی کمک کننده هستند. برای دیدن این آموزش ها می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اما در این مسیر سایت ها وپلتفرم هایی زیادی وجود دارند که به شما در ایده پردازی برای اسم کمک می کنند. سایت هایی مانند شاپی فای یا نیمیش.

جمع بندی

کسب درآمد دلاری با نوشتن نام و شعار یکی از مسیرهایی است که نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد خصوصا به لطف این آموزش ها و سایت های کمکی!

اما مهم تر از همه این موارد ذکر شده یک مورد است. آن هم اینکه در این مسیر قدم بردارید و تلاش کنید. ۹۹ درصد از افرادی که این مقاله را میخوانند در بهترین حالت کسب درآمد دلاری با نوشتن نام برایشان جالب است و بعد هم از آن عبور می کنند. اما شما سعی کنید جزو آن یک درصد باشید و با پشتکار در این مسیر جذاب و شیرین قدم بردارید تا در انتها به جای تومان دلار بشمارید.

خُب، نوبتی هم که باشد، دیگر نوبت شماست. نظر و دیدگاه خود را درباره‌ی تولید محتوای ویدیویی و موضوع‌های جذاب برای این کار برای ما و سایر مخاطب‌های این مطلب بنویسید. هم‌چنین، برای دریافت مطالب ما رو ایمیل‌تان، در باکس بنفش پایین صفحه، نشانی ایمیل خود را برای ما بگذارید. تنها برای رساندن مقاله‌ها یا پادکست‌های جذاب‌مان، کوبه‌ی صندوق ورودی ایمیل‌تان را خواهیم کوفت!

6 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      شما اول باید مهارت طراحی رو با دوره های آموزشی یاد بگیرید و بعد تو این زمینه فعالیت کنید،تو این زمینه هم در داخل ایران میتونید فعالیت کنید هم به صورت فریلنسری در سایت های بین المللی.

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط