کسب درآمد دلاری از بازی

در این ویدئو یاد می گیری

در این مطلب نحوه کسب درآمد دلاری از بازی را بررسی کردیم. همچنین به طور تخصصی درباره سایت توییچ و معرفی آن، شرایط استریم کردن، نحوه کسب درآمد از سایت توییچ، نحوه کسب درآمد از سایت توییچ بدون استریم کردن می پردازیم.

کسب درآمد دلاری از سایت توییچ

بسیاری از افراد وقت زیادی از روزشان را به گیم بازی کردن اختصاص می دهند. ما در این مطلب راه های کسب درآمد دلاری از سایت توییچ را بررسی می کنیم.

سایت توییچ

اگر گیمیر باشید، احتمالا با سایت توییچ آشنا هستید. سایت توییچ یک سایت پخش زنده است که بیشتر برای گیمر ها است. در واقع گیمرها اصطلاحا در این سایت استریم میکنند. استریم کردن یعنی پخش زنده بازی به همراه صدا و تصویر گیمیر. 

البته سایت توییچ فقط محدود به پخش زنده بازی نیست. در واقع این سایت یکی از زیرمجموعه های سایت آمازون است که به عنوان یک پلتفرم live streaming video یا همان پخش زنده ویدیو است. البته پلتفرم های زیادی در این زمینه وجود دارند، که قطعا توییچ را می توان به عنوان مهم ترین استریمینگ معرفی کرد. در تصویر زیر پلتفرم های مختلف برای استریم کردن وجود دارد. همانطور که می بینید مناطقی که هر پلتفرم طرفداران بیشتری دارند نیز ذکر شده است.

سایت های کسب درآمد دلاری از بازی

اما ما در این مطلب به بررسی سایت توییچ می پردازیم. برای کسب درآمد از این سایت ابتدا باید در این سایت اکانت داشته باشید. (بالاخره یه سایت در زمینه کسب درآمد دلاری معرفی کردیم و فیلتر نبود!)

شرایط استریم کردن

اما برای اینکه بتوانید در این سایت استریم کنید باید یک سری شرایط را داشته باشید:

  1. قاعدتا اولین مورد یک سیستم برای بازی کردن و همینطور یک وب کم برای نمایش دادن تصویر گیمیر و یک میکروفن برای صدا است.

2. برای استریم کردن شما نیاز به اینترنت قوی دارید. متاسفانه برای استریم کردن در این سایت حجم زیادی از اینترنت تان مصرف می شود. پس در واقع هزینه اینترنت را باید در مخارجتان حساب کنید. البته حجم اینترنت مصرفی به کیفیت ویدئوهایی که آپلود می کنید، ربط دارد. 

حجم اینترنت صرفی برای استریم کردن

3. برای استریم کردن و فعالیت در توییچ باید قوانین توییچ را حتما رعایت کنید. 

نحوه کسب درآمد از سایت توییچ

اما سوال اصلی اینجاست که دقیقا ما چطور میتوانیم از توییچ کسب درآمد کنیم؟

روش های مختلفی برای کسب درآمد از طریق این سایت وجود دارد.

کسب درآمد از سایت توییچ

این تصویر اکانت یک گیمیر است، که می توانید بینید درآمدش از چه طرقی بوده است. البته ترجیح بر این بود اکانت گیمیر بزرگی انتخاب نشود تا شما با یک سری عدد و رقم های نجومی رو به رو نشوید و این باعث ایجاد انگیزه کاذب برای شما نشود.

برای مثال یکی از معروف ترین و پردرآمدترین روش های کسب درآمد در این سایت از طریق تبلیغات و دونیت گرفتن است.

وقتی شما بازی تان را در این سایت استریم می کنید، افردی هستند که در همان لحظه به طور زنده بازی شما را تماشا می کنند. اگر این افراد از بازی شما خوششان بیاد برای حمایت از شما یک مبلغی را برای شما ارسال می کنند. این کار اصطلاحا دونیت کردن است. 

چطور می توان بدون استریم کردن از این سایت درآمد داشت؟

یکی از طریق هایی که می توانید بدون استریم کردن درآمد داشته باشید، این است که استریمیرهای خیلی پر طرفدار را شناسایی کنید و بعد url ویدیوهای آن ها را کپی کنید و در سایت های مختلف بگذارید. البته این کار فقط محدود به سایت توییچ نیست و می توانید برای هر پلتفرم دیگر نیز انجام دهید.

در آخر باید اشاره کنم اگر قصد دارید به عنوان گیمیر در این فضاها فعالیت کنید باید قطعا صبور باشید و تایم بگذارید. همچنین تایم استریمتان نیز باید بالا باشد. همچنین بازی تان نیز باید از کیفیت خوبی برخورد دار باشد تا افرادی که بازی شما را می بینند از بازی شما لذت ببرند و برای شما مبلغی را دونیت کنند. 

شما درآمدتان را می توانید از طریق paypal از سایت توییچ دریافت کنید. درباره پی پال و ساخت حساب آن می توانید به این لینک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط