دریافت درآمد ارزی با درگاه شخصی

در این ویدئو یاد می گیری

در این ویدئو سرویس یک پی را برای دریافت درآمد ارزی معرفی کردیم. از طریق سرویس یک پی شما میتوانید از مشتری خارجی تان از هرجا دنیا پول بگیرید. آن هم با ویزا کارت و مستر کارت و یا دریافت وجوه بین المللی با سوئیفت آنلاین. ضمنا اگر با کد تخفیف arzisho ثبت نام کنید میتوانید 10 یورو هدیه بگیرید و کارمزد اولین تراکنش تان هم کمتر می شود.

دریافت درآمد ارزی با کمک شرکت یک پی

مشکل دریافت درآمد ارزی حل شد!

برای یک لحظه چشم هایتان را ببندید و  تصور کنید هیچ تحریم بانکی وجود ندارد و یک مشتری خارجی میتواند با ویزا کارت خودش به حساب شما پول واریز کند!

در این مطلب به شما یک راه ساده و کاملا قانونی توضیح خواهیم داد. از این طریق شما میتوانید از مشتری خارجی تان از هرجا دنیا پول بگیرید. آن هم با ویزا کارت و مستر کارت و یا دریافت وجوه بین المللی با سوئیفت آنلاین

ضمنا در سال 98 در یکی از کسب و کارهایمان که در زمینه گردشگری ورودی است از آن استفاده کردیم و باید ذکر کنیم که امتحانش را به خوبی پس داده است.

این سرویس توسط شرکت یک پی ارائه می شود.

یک پی

شعار خوبی انتخاب شده است: نقطه اتصال امن بانک های ایران به شبکه بانکی جهانی. و این واقعا کار بزرگی است که یک پی به صورت سیتماتیک توانسته انجام بدهد. یک پی امکانات زیادی دارد که برای کار ما مهم ترینش درگاه پرداخت شخصی و امکان دریافت وجوه بین المللی با سوئیفت آنلاین است.

اگر میخواهید راجع به یک پی بیشتر بدانید می توانید به سایت شان سر بزنید. خلاصه اش این است که یک پی یک شرکت دانش بنیان است که تمرکزش بر روی راهکارهای پرداخت بین المللی است. یک پی در کشورهایی که تحریم ها خیلی سختگیرانه نیست یک شبکه گسترده ای ارتباط بانکی دارد و به کمک آن ها سرویس هایس را ارائه میدهد.

و البته دلار آمریکا را هم از شبکه اش حذف کرده است و بیشتر بر روی یورو و سایر ارزها تبادلات مالی دارد.

البته اگر کسی از ویزا کارتش دلار هم واریز کنداتوماتیک توسط سیستم به یورو تبدیل می شود. و مشکلی از این جهت وجود نداره. به هر حال شما یورو میگیرید و در حساب مجازی خودتان دارید.

سرویس یک پی برای فریلنسر ها عالی است. حتی برای کسب و کارهایی که مشتری خارجی دارند و نیاز به درگاه پرداخت آنلاین بر روی سایت شان دارند هم قابل استفاده است.

به کمک این سرویس یکی از محدودیت های اصلی دریافت درآمد ارزی برای شما حل می شود.

و اما خبر خوب تر…

اگر با کد تخفیف arzisho ثبت نام کنید میتوانید 10 یورو هدیه بگیرید. ضمنا کارمزد اولین تراکنش تان هم کمتر میشود.

این گوی و این میدان همین الان برید و در سایت یک پی ثبت نام کنید. و حساب مجازی خودتان را داشته باشید.

برای اطلاع از سایر مقاله‌ها و مطالب آموزشی ما در حوزه‌ی فریلنسری و کسب درآمد دلاری، نشانی ایمیل‌تان را در مستطیل بنفش انتهای صفحه بگذارید تا اولین کسی باشید که مطالب ما را در صندوق ورودی ایمیلش دریافت می‌کند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط